Afiseaza: 1-24 din 429 produse
FiltreEtichetele reprezinta un factor de decizie important in decizia de cumparare a consumatorului si au o influenta mare, nu sunt doar o simpla aplicatie care marcheaza denumirea unui produs, pretul acestuia sau codul de bare, etichete autoadezive facand parte a din ambalajul produsului.
Relatia dintre etichetele aplicate produsului si decizia de cumparare a consumatorului este una cu o importanta mare daca ne referim la modul traditional de expunere la raft, dar cum in ultimul timp mediul online este din ce in ce mai accesat a fost regandit si modul de prezentare a produsului in vitrina “virtuala” si se doreste ca atentia sa se focuseze pe ambalaj.
Comerciantii au observat necesitatea imbunatatirii calitatii produselor, incepand prin imbunatatirea aspectului, design-ului si modul in care etichetele sunt aplicate.
Etichetele trebuie sa reprezinte atat valorile consumatorului, cat si caracteristicile produsului, dar si sa iasa in evidenta , sa se distinga, comparativ cu alte produse asemanatoare, sa atraga atentia, nu doar sa afiseze denumirea produsului si cateva elemente grafice,.
Un exemplu este atunci cand un client se afla intr-un supermarket, cauta un anumit produs si ajunge la raftul respectiv, cand, este posibil sa ii atraga atentia un produs care nu reprezinta alegerea cea mai buna din punct de vedere calitate-pret sau nu este cel mai sanatos produs din categoria respectiva. Desi alt produs ar fi potivit nevoilor clientului, deoarece nu il observa pentru ca nu este vizibil din punct de vedere eticheta, produsul nu este pus in valoare si clientul decide sa cumpere primul produs, pentru ca nu are timp sa studieze celelalte produse si eticheta nu il atrage.
La fel si in shoppingul, eticheta folosita poate ajuta produsul sa iasa in evidenta si sa fie luat in considerare pentru cumparare, avand in vedere ca online clientii sunt asaltati cu multe anunturi, insa atentia lor este extrem de limitata, la fel ca si timpul pe care il au la dispozitie pentru a face cumparaturi.
Concurenta asigura deja o atentie deosebita pe acest aspect si investeste deja in ambalaje care sa ii ajute sa iasa in fata.
Ca si partener de incredere producator etichete va sfatuim ca este nevoie sa incepeti si voi ACUM sa faceti acelasi lucru pentru a va asigura competitivitatea in piata.
Folosirea de etichete a devenit un aspect important care ajuta la perceptia consumatorului asupra produselor si a companiei noastre, nu mai este doar o necesitate pentru a fi conform cu cerintele legii sau pentru a oferi consumatorului strictul necesar de informatii comerciale.
Iata cateva dintre motivele care ar trebui sa ne determine sa fim mai atenti la activitatea de etichetare:
Etichetele pot fi imprimate folosind o multime de tehnologii si tipuri de imprimante etichete care se pliaza perfect pe cerintele oricarui business. Orice informatie de pe eticheta autoadeziva, fie ca este vorba despre text sau diferite reprezetari grafice, o putem face pe aproape orice tip de material potrivit pentru aplicarea etichetelor, cum ar fi: suportul de hartie, materialele plastice sau materialele textile.
In functie de tipul de etichete folosit si de aria de aplicare a acestora, putem opta pentru tehnologii diferite de imprimare. Putem alege intre printarea etichetelor prin metoda de imprimare ce implica folosirea unui ribon (realizat, de regula, din ceara sau dintr-un amestec de ceara si rasina), sau imprimare prin transfer termic direct, care nu implica folosirea unui ribon.
Etichetele se pot crea in orice forma, dimensiune sau culoare este nevoie. Se poate opta pentru etichete rectangulare pentru a eticheta fata si spatele produsului si pentru etichete rotunde atunci cand vrem sa semnalizam o promotie. Materialul din care este realizata eticheta poate diferi de asemeni, cele mai frecvent folosite fiind cele din hartie, insa pentru anumite situatii putem opta pentru etichete din material textil sau din plastic.
In functie de necesitate, putem alege intre etichete cu adeziv temporar sau etichete cu adeziv permanent. Putem alege sa aplicam un sigiliu etichetei sau un cod QR care, prin scanare, sa directioneze consumatorul catre o anumita pagina web cu mai multe informatii despre produsul respectiv,sau catre un concurs/ campanie cu reduceri. Un alt aspect foarte important prin care se diferentiaza etichetele este dispunerea acestora: avem etichete in rola si etichete in coala, fiecare tip de etichete adresandu-se anumitor necesitati de business.
Scopul pentru care fiecare eticheta urmeaza a fi utilizata determina celelalte caracteristici ale sale. Cea mai frecventa utilizare a etichetelor este cea de afisare a informatiilor comerciale. Astfel, avem etichete de pret, etichete coduri de bare, etichete de discount, sau de etichete pret promotional, pe care le folosim atunci cand vrem sa scoatem o campanie in evidenta. Pentru aplicarea unei etichete care sa contina pretul unui produs sau data de fabricare si expirare a produsului, aveti nevoie de un aparat de etichetat care este denumit si marcator preturi.
Multi retaileri folosesc etichetele si in activitatatea de logistica si depozitare, pentru etichetarea rafturilor si a fiecarei sectiuni din depozit, ceea ce permite o mai buna organizare ce contribuie semnificativ la reducerea timpului alocat picking-ului de produse.
Etichete de transport se pot aplica aproape oricarui colet. Eticheta se foloseste pentru a “imbraca” produsul final in fata consumatorului: folosim o eticheta de fata pentru a atrage atentia si pentru a convinge consumatorul sa aleaga produsul nostru si o eticheta de spate pentru a afisa, instructiuni de utilizare pentru produsul respectiv sau alte informatii necesare solicitate prin lege.
Ce trebuie sa avem in vedere inainte de alegerea etichetele de care avem nevoie?
Va punem la dispozitie o varietate de etichete din care puteti alege.
Etichete autocolante PE sunt folosite in etichetare produse flexibile, iar etichete PET sunt folosite atunci cand produsele etichetate sunt supuse unor temperature ridicate.
Pentru a simplifica luarea deciziei si a veni in ajutorul vostru, specialistii nostri au nevoie sa inteleaga urmatoarele aspecte:
Pentru ce veti folosi etichetele?
In primul rand, trebuie sa stiti ce anume doriti prin eticheta respectiva.
Etichetele sunt necesare pentru o identificare mai usoara a produselor si pentru afisarea de informatii esentiale pentru un produs. In functie de necesitate specialistii nostril vo alege un anumit tip de etichete.
Unde veti folosi etichetele?
Materialele din care sunt realizate etichetele pot fi extrem de variate, se comporta diferit, au o rezistenta diferita in functie de mediul la care sunt expuse. Este necesar sa stiti daca etichetele vor fi folosite doar in interior sau si in exterior, daca vor fi supuse la temperaturi extreme sau daca vor fi manipulate, astfel incat sa existe riscul de a se deteriora sau de a intra in contact cu substante chimice.
Pe ce tip de obiect veti aplica etichetele?
Este necesar sa stiti pe ce suprafata de aderare se vor aplica etichetele.
Aceste pot fi aplicate, in functie de materialul din care este realizata suprafata sau daca suprafata este moale sau dura, dreapta sau curbata, se va opta pentru un anumit tip de etichete: pentru suprafetele metalice, etichete sticle, etichete borcane sau etichete pentru suprafete din plastic.
Ce tehnologia de imprimare va recomandam?
In functie de tehnologia de imprimare vom folosi etichete din materiale diferite, consumabile diferite (printre care se numara ribonul sau tonerul), fiind necesar sa fie compatibile cu imprimanta utilizata.
Daca se foloseste metoda de imprimare direct termica, nu necesita ribon, insa imprimantele cu transfer termic folosesc anumite tipuri de ribon.
Pentru o aplicare la o calitate inalta este necesar sa folositi o imprimanta laser color care ofera o performanta mare de viteza si de durabilitate. Imprimarea laser se utilizeaza pentru a maximiza eficienta prin inovatie si tehnologie.
Pentru o eficienta maxima si un cost redus este recomandata multifuncionala laser care are mai multe beneficia cum ar fi posibilitatea de a scana si tipari duplex, conectivitatea wireless si costuri reduse.
Cum vom aplica etichetele?
Exista posibilitatea sa se faca aplicarea manual atunci cand exista un volum mic de produse de etichetat sau se foloseste aplicarea automata pentru volume mari. Timpul de aplicare al etichetelor este mult mai scurt si costurile asociate acestei activitati sunt mai reduse.
Care sunt cele mai folosite tipuri de etichete?
Caracteristicile si multiplele utilizari ale etichetelor fac ca acestea sa existe intr-o gama extrem de variata.
Specialistii nostri pot printa la cerere, in functie de materialul din care sunt realizate.
In functie de modul de aplicare, se pot personaliza:
In functie de adeziv (permanent sau temporar), se pot produce:
etichete din hartie
etichete textile
etichete din plastic
etichete semilucioase
etichete vellum
ETICHETELE AUTOADEZIVE sau AUTOCOLANTE se impart in:
Etichetele adezive permanente si etichete adezive detasabile
Daca se doreste ca eticheta sa fie aplicata permanent se va folosi un tip cu adeziv permanent, iar daca este nevoie sa fie eliminata la un moment dat eticheta de pe obiectul respectiv, se va folosi eticheta cu adeziv temporar, ce se poate indeparta.
Etichete autoadezive in functie de adezivul folosit:
In functie de mediul de expunere al etichetelor, avem:
etichete cu adeziv pe baza de apa. Acestea se folosesc doar in mediu uscat.
etichete cu adeziv pe baza de cauciuc. Cu toate ca au o aderenta mai mare la suprafata pe care se aplica, nu trebuie expuse la soare deoarece rezistenta lor scade in urma actiunii razelor solare.
etichete cu adeziv pe baza de cauciuc de acril. Acestea sunt cele mai rezistente si se aplica produselor care necesita o durata indelunga de utilizare.
etichete permanente: acest tip de etichete autocolante se foloseste, de obicei, pentru a marca preturile produselor.
etichete puternic adezive: sunt realizate dintr-un material special care se preteaza la aplicarea pe suprafete pe baza de silicon.
etichete detasabile: sunt acele etichete care se dezlipesc usor, fara a lasa urme.
etichete cu destinatie speciala: etichete autoadezive care sunt supuse temperaturilor extreme si expuse substantelor chimice. Astfel de etichete autocolante se folosesc de obicei in industria chimica sau in industria auto.
etichete pentru congelare: etichetele folosite in industria alimentara pentru a etichete alimentele congelate ofera un grad ridicat de rezistenta.
Etichete autoadezive in functie de forma lor:
Etichete autoadezive dreptunghiulare: este cel mai des intalnit tip de eticheta, fiind pretabil pentru diferite utilizari. In principal, sunt folosite pentru a marca preturile produselor. Exista etichete autoadezive cu o singura taietura sau cu spatiu intre etichete (cu gap).
Etichete autoadezive banda continua: sunt cele folosite de aparatele de etichetat, de obicei pentru coduri de bare, preturi sau mesaje ce trebuie semnalizate. Pentru unele dintre acestea se folosesc materiale rezistente la temperaturi extreme.
Etichete autoadezive personalizate sau cu forma personalizata (orice fel de forma): de regula se prefera cele rotunde.
Etichete autoadezive in functie de dispunere:
In această categorie intra etichete autoadezive in rola sau coala:
Etichete autoadezive in rola
Sunt potrivite pentru volume mari de etichetat. Pentru tiparire este nevoie de o imprimanta termica. Rola etichete poate fi de dimensiuni diferite, un aspect extrem de important de luat in calcul atunci cand folosim o imprimanta de etichete.
Avantaje etichete in rola :
acopera volume mari de aplicat etichete
raport calitate-pret mult mai convenabil
timp redus in actiunea de aplicare,
costurilor reduse
Forma lor, culoarea si aplicatiile grafice pot fi personalizate, dar se prefera cele dreptunghiulare (dimensiuni diferite) pentru a marca produsele cu preturi, coduri de bare sau alte informatiei.
Etichete autoadezive A4
Sunt potrivite volumelor mici. Pentru tiparire este nevoie de o imprimanta laser.
De obicei sunt dispuse in coala A4 si numarul lor per coala fiind variabil in functie de dimensiunile lor.
Avantaje:
compatibilitatea cu orice imprimanta pentru hartie A4
compatibilitatea cu orice tip de printare (inkjet, laser sau CISS).
tiparirea la claritate inalta
Etichete semilucioase
Principalele caracteristici ale etichetelor autoadezive semilucioase:
o etichetele semilucioase nu se preteaza expunerii la temperaturi ridicate, la fluctuatii de temperaturi si nu sunt rezistente la apa.
o nu este necesara folosirea ribonului la imprimare
o sunt folosite in interior, intr-un mediu uscat.
o sunt dispuse in rola etichete semilucioase, cu diametru interior mic
o sunt compatibile cu imprimante desktop de dimensiuni mici.
o se tiparesc folosind un ribon de ceara sau un ribon amestec ceara si rasina
o pentru tiparire se folosesc imprimante etichete
Avantaje etichete autocolante semilucioase:
orice fel de forma, le putem personaliza
dimensiuni foarte variate ce acopera orice necesitate
raport calitate-pret excelent
Este important sa gasim un furnizor corect de astfel de etichete pentru a ne aproviziona cu etichete autoadezive hartie semilucioasa imprimate pe hartie de calitate, durabila, in culorile potrivite businessului nostru.
Astfel de etichete se folosesc pentru:
branding de produse
identificarea produselor
marcarea pretului sau a unei oferte speciale
Etichete vellum
Principalele caracteristici ale etichetelor vellum (etichete din hartie mata, etichete autocolante):
o se imprima prin transfer termic
o se tipareste cu ajutorul unei imprimante si a unui ribon de ceara
o sunt dispuse ca etichete in rola
o au durabilitate mare
o au o rezistenta crescuta la diveriti factori de mediu
Etichetele vellum sunt preferate in:
industria alimentara pentru etichetarea produselor proaspete sau congelate
industria textila pentru aplicarea marimilor si a altor date de clasificare a produselor
activitatea de curierat
activitatea de logistica
industria medicala pentru etichetarea probelor pentru analize
activitatea de depozit
in etichetarea de baza a obiectelor
in acele fluxuri de productie in care etichetarea consuma foarte mult timp
Avantaje etichete vellum:
excelent raport calitate-pret
lizibilitate buna pentru scanare
pot fi expuse razelor solare, temperaturilor foarte joase sau foarte ridicate
pot fi realizate in forme de baza sau pot fi de forma personalizata
in ceea ce priveste adezivul aplicat, pot fi etichete vellum cu adeziv permanent sau cu adeziv usor detasabil prin spalare sau prin folosirea unui detergent pe baza de solvent.
Etichete personalizate
Aproape orice tip de eticheta poate fi personalizat astfel incat sa serveasca perfect obiectivelor pe care le urmarim. Cu toate ca este necesar sa alocam un anumit buget pentru etichete personalizate, investitia se va dovedi extrem de utila in scurt timp.
Etichete pentru identificarea persoanelorȘ
etichete bratara, realizate de regula din hartie speciala sau material textil, utilizate pentru a facilita accesul in diverse zone, diferite evenimente adresate unor mase mari de oameni, exemplu: la concerte, hoteluri, spa-uri, centre medicale, hoteluri, etc.
Etichete termoadezive sunt cel mai des utilizate in domeniul textil, ele permit identificarea produsului dupa anumite criterii stabilite. Ex: cel mai des sunt utilizate pentru hainutele de copii, cu numele copilului, pentru a evita pierderea acestora.
INDUSTRII si tipuri de etichete folosite:
In industria alimentara se folosesc etichete de pret, etichete coduri de bare, etichete de sigilare a ambalajului care sa ofere consumatorului siguranta ca produsul in cauza nu a fost desfacut anterior, etichete cu lotul produsului si data valabilitatii.
Asta pe de o parte datorita cerintelor legale, foarte stricte in industria alimentara, iar pe de alta parte datorita ponderii mari a produselor alimentare in comparative cu alte tipuri de produse.
Pentru industria alimentara si cea a bauturilor, cerintele legale care obliga la afisarea anumitor informatii pe etichetele produsului pot deveni o mare problema pentru orice comerciant. Solutiile de aplicare etichete vin in sprijinul acestora, ajutandu-I inclusiv sa seteze cadrele pentru etichetele pe care le vor folosi in mod frecvent.
In industria cosmeticelor exista constrangeri legale similare industriei alimentare in ceea ce priveste etichetarea produselor. Eticheta face parte din brandingul produsului, menit sa atraga atentia si sa convinga consumatorul, astfel ca investitia in etichete autoadezive de calitate este din ce in ce mai importanta.
Etichetarea nu se adreseaza doar companiilor din comert, ci oricarei unitati care vrea sa beneficieze de o mai buna organizare. Etichetele pot fi utile si in ceea ce priveste organizarea locuintei, nu doar pentru a marca pretul unui produs.
Conform legislației privind achizițiile publice, autoritățile contractante pot iniția cumpărări directe prin SEAP. În situația în care unele dintre produsele solicitate nu sunt listate pe SEAP, dar se regăsesc pe magazinul nostru online vă rugăm să ne contactați pentru a le introduce în catalogul electronic sau pentru a va prezenta o ofertă personalizată. Plata se operează prin OP in contul nostru de trezorerie.
LabelShop este magazinul online al Label Print SRL pentru producatori romani, o tipografie imprimare etichete in rola autoadezive de prestigiu, etichete autocolante, etichete personalizate, etichete preturi, etichete autoadezive A4 in coala, hartie A4 și soluții de etichetare și ambalare (top hartie A4, banda scotch si banda adeziva personalizata, cutii carton, tuburi carton, plicuri colorate sau simple).
LabelShop distribuie și livrează din stoc echipamente pentru gestionarea activelor și produse conexe procesului de ambalare precum: imprimanta etichete in rola, ribon imprimanta etichete termice, imprimanta laser si inkjet, aplicații cu imprimanta portabila și aparat etichetat, sisteme marcare si inscriptionare, benzi transportoare, aplicatoare etichete și marcator pret, dispenser etichetare si roluitoare, cititoare coduri de bare, tocator carton etc.
Totodata, va oferim servicii de consultanta și service, soluții pentru instalare și implementare, servicii design si grafica etichete, soluții complete pentru activitatea de ambalare.